Seg måndag

Praktiken idag sög, rent ut sagt. Det var hur lite folk som helst (inte konstigt med tanke på att det är dagen innan löning), jobbade med andra personer än vad jag brukar och dagen var allmänt dryg. Jag kan ju inte påstå att jag fått en höjdar praktik även fast det blivit bättre än vad första veckan var, men rätt så fort har det gått, inne på tredje veckan nu.

Imorgon ska jag på "bloggmöte" angånde micron från Whirlpool som jag ska få, som för övrigt kommer imorgon också! Ska bli spännade att testa den. Det bjuds på lunch och en goodiebag som innehåller saker som kan vara bra att ha med i tävlingen, tio stycken tävlar om en exclusiv middag gjord av stjärnkocken Mattias Larsson. Skulle inte vara helt fel att vinna den heller. Efter det ska jag slappa! Känner mig sjukt trött och sliten, ingen aning om varför. Inatt sov jag knappt någonting alls, vaknade minst en gång i timmen och sen var det bara att pallra sig upp sex på morgonen för att ta sig till praktiken.

Jag har sökt lite jobb, fått svar på ett av dom och imorgon ska jag även ringa dit för en liten intervju. Jag hoppas att det går bra, men har inte så höga förväntningar. Skulle verkligen behöva ha ett jobb till sommaren, det gör inte så mycket om det bara blir ett sommarjobb till att börja med, såklart så skulle jag ju hellre vilja ha ett heltidsjobb. Men det är så mycket jag vill göra just nu, har ingen aning om hur jag ska få ihop allt men på något sätt ska det nog ordna sig. Det känns lite som att om jag får ett heltidsjobb direkt så kommer jag lägga allt det andra jag vill göra åt sidan, så som att plugga vidare, ansöka till GMU som du nu heter istället för lumpen med mera. Men jag måste få in en inkomst också.

Äsch, ska nog ta ett bad nu:)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0