Prakken!

Praktiken idag gick sjukt bra, fick göra mycket mer än vad jag trott, ta beställningar och så, dom har samma kassasystem som i skolan vilken är super. Det blir så mycket roligare att vara där när man får vara med och göra saker istället för att bara ha hand om buffen. Fick berömm hela tiden vilket ockaå är kul. Imorgon är det skola som gäller igen, drycker och barteknik!

Igår sökte jag lite olika jobb/sommarjobb, eftersom jag tar studenten i sommar vill jag helst hitta ett heltids jobb på en gång. Egentligen finns det typ 1000 restaurang jobb men många kräver flera års yrkeserfarenhet men det skadar inte att söka ändå. Hoppas verkligen att jag hittar ett, jobbet jag har nu är ju bara säsong och under sommaren är det knappt något alls. Jag vill ju flytta till egen lägenhet också samtidigt som jag vill plugga vidare. Det är inte lätt när det är svårt.

Jaja, borde sova nu men är inte ett dugg trött. Blir väll att glo på film. Godnatt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0