gå vidare

Jag var tvungen att radera vissa kommentarer, det är tydligen olagligt att publicera innehåll där det står att man ska anmäla någon osv. Skrattar ännu mera åt det här nu, så sjukt jävla skrattretande. Jag kollade upp ip-adressen och det stod klart och tydligt att den kommer från Sverige, Stockholm och Nynäshamn. Så INGEN kan påstå att det är någon annan om kommenterat sjuka kommentarer i MIN blogg. Det här bevisar för mig ännu mer hur falska vissa människor är. Blir illamående. Men jag låter er leka er lilla lek själva nu. Och som sagt, det kommer slå tillbaka på er!


Postat av: Angående ipadresser

Angående ip nummer, säger inte att du har fel men. Jag har ett ipnummer utåt och en på maskinen, om du googlar på mitt ipnummer kommer du nog också få Nynäshamn, men jag bor i farsta området. Anledningen enligt vår förra op är att det tecknades i Nynäs. Kan ligga kvar. Om man gör en polisanmälan och det leder till utredning, så får man fram sanningen

2011-01-23 @ 15:01:10
Postat av: Punz

Bra där!



Karma is a bitch.. och det kommer bita hårt på dem senare :)

2011-01-23 @ 15:22:57
URL: http://www.punz.nu
Postat av: Eva

IP adressen säger bara vilken telestation man tillhör inte var man bor....

Men om du vill undvika sådan kommentarer så skriv då inte ut er konflikt i din offentliga blogg, annars får du förstå att de kommer att vara folk som tycker du har gjort fel också kommentera de.

Så som jag ser de finns de alltid två sidor av en konflikt och olika synvinklar...

2011-01-23 @ 20:02:35
Postat av: Emelie

Det finns en sida där man kan betala en liten summa och sen få reda på mer om ip adressen plus att jag vet vilket internet bolag som används.

2011-01-23 @ 20:08:55
URL: http://ebjf.blogg.se/
Postat av: Angående ipadresser

Men operatören får man ju gratis.



Vad fann du på mig då emelie ? Du får gärna skriva ut var du finner mig.

2011-01-23 @ 20:36:28
Postat av: Malin

Nej det går inte att spåra ett ip nummer exakt som privat person. Det är svårt för det byts ut varje gång man stänger ner. Många har också tjänsten som bara slussar ut vilket ip som helst vart man än befinner sig. Det är bara polisen som kan begära det exakta om det är möjligt.

2011-01-23 @ 21:09:05
Postat av: Emelie

Alltså grejen är den att jag redan VET vem som skrev kommentarerna, oavsett vad dom säger/hittar på så VET jag. Varför skulle dom annars ta bort sina egna kommentarer i den andras blogg och sen låsas som att det är någon annan som använt sig av deras namn, plus att dom kommenterat min andra blogg förut.

2011-01-23 @ 21:21:26
URL: http://ebjf.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad tråkigt med all smutskastning. Jag hoppas inte att det är riktiga föräldrarna till D som skriver sådana låga saker, du är ju ändå bara 20 år och de medelålders, de ska stanna utanför sådana saker som de inte har med att göra.

2011-01-23 @ 23:04:30
Postat av: Emelie

det som de skrev om att de kan lägga ut nån film är också olagligt och kallas utpressning!

2011-01-24 @ 22:50:07
Postat av: Anonym

Seriöst, skit i alla andra losers, kör ditt eget race!! Lägg inte tid på att på ens, låt dom hålla på, dom tröttnar nog.

2011-01-27 @ 20:10:35

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0