Bio och museum

Idag var vi först på bio och såg "var inte rädd långa farbrorn", var den enda bion som hade platser kvar. Wilma tyckte iallafall att den var bra och ville se den igen. Min syster följde med oss också. Efter bion så tog vi bussen till Polismuseumet. Det var skoj! Man kunde läsa och lära sig mycket, Wilma prövade poliskläder och vi satt i en polisbil. Jag som vill bli polis tyckte att det var lärorikt iallafall. Vi passade på att besöka riksidrottsmuseet när vi ändå höll på. Wilma prövade olika grenar och efter ett tag tog vi bussen tillbaka och käkade.
Undrar varför vi inte går på museeum oftare, det är faktiskt riktigt roligt.

 

Jag sökte massa jobb igår och har redan blivit uppringd av två stycken, så jag hoppas på att något ska passa.
Sökte även in på komvux för att plugga historia a i höst, jag behöver nämligen den kursen när jag ska plugga vidare senare. Dock ska jag plugga den kursen på distans och bara halvtid, lite synd att vi inte hade de ämnet i skolan. Trodde aldrig att jag skulle börja plugga direkt efter studenten, men lika bra att ta tag i det igen, annars lär det skita sig.

 



Postat av: Anonym

Gud så söt:)!

2011-08-13 @ 16:53:28

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0