Fredag

Igår åkte vi till Nynäshamn för att grilla, det var mysigt. De bjöds på god mat som vanligt och Wilma var jättestolt över att ha hela "familjen" samlad. Man ser verkligen hur det lyser om henne när hon får vara med allihopa samtidigt, hur lycklig hon blir. Hon pratar ofta om att hon vill att alla ska träffas och det är roligt att det blir av någon gång ibland, även fast Wilma gärna skulle vilja att det hände oftare, men ibland är det svårt att få det att passa alla.
Vi kollade även på bilder från deras semester, de hade besökt göteborg, liseberg, ystad och öland. Wilma sprang Victoria loppet iår också och visade stolt upp sin medalj, hennes tredje. Nästa lördag ska hon springa mini meal igen, jag hoppas verkligen att jag kan ta ledigt från jobbet men det är svårt, några är utomlands och de behövs personal.

Jag ska snart åka och jobba igen, jobbar hela helgen. Men det är ett måste, uteservering är bara öppen en och en halv vecka till och det är bara nu jag är garanterad jobb där. Kommer säkert få jobba kvar som extra personal men jag skulle behöva ett heltidsjobb, vi får se helt enkelt. Jag har alltid Globen som extra också, men det räcker inte.
Speciellt nu när jag håller på att söka lägenhet, vilket inte är speciellt lätt men det skulle underlätta om man hade ett fast jobb med en fast inkomst.



Wilma var grillmästaren :)


Postat av: ebba

en fråga som du nog inte kommer svara på, men jag är nyfiken :P



har wilma någon kontakt med hennes lillebror?

2011-08-05 @ 22:49:16
Postat av: Evelin

Men vad stor hon blivigt lilla Wilma. Tyckte det var nyss hon var en liten bebis. Kommer ihåg när du bodde i Nynäshamn. Och det var så kul att läsa din blogg :)

2011-08-06 @ 09:49:47
URL: http://pevvis.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0