monster

Över ett år har gått, ett jävla år.. Ett år sedan du tog en del ifrån mig, krossade, slet hela mig i tusen bitar, för att sen lämna över hela skulden på mig, få mig att tro att allt var mitt fel. Du fick mig att få det svårt att lita på människor, få mig att tro att varenda jävel som går runt där ute är svin som inte vill annat än att förstöra andra människors liv. Jag känner ingenting för dig, inget hat, du är inte ens värd att hatas, absolut ingenting. Det är vad du är värd, ingenting.

Jag mår bra idag, känner mig hel. Jag har byggt upp ett nytt liv, börjat om från början, där jag aldrig släpper in männsikor jag inte litar på. Det är bäst så. Men det här kommer alltid finnas kvar inom mig, hur mycket jag än vill att det ska försvinna, som ett ärr, mitt i hjärtat.

"Du släckte alla ljusen den natten
Och det tände varje rum
Det vackra sa farväl och jag försvann
Du släckte alla ljusen den natten
Och jag minns varje sekund"



Postat av: Nathalie

Vad hände :(

2011-08-25 @ 21:17:00
Postat av: Anonym

Är du o Christoffer ihop fortfarande?

Såg att han lagt upp en bild på dig o din familj...?



Fattar inget...

2011-08-29 @ 21:53:15
Postat av: Malin

<3 du vet vart jag finns älskade fina du!

2011-08-29 @ 22:07:20
URL: http://incipit.blogg.se/
Postat av: Linda & Thelma

Kram! <3

2011-09-01 @ 23:13:20
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0