- Förlåt din fiender men glöm ej den jävlens namn

Det blev inget långpass idag, regnet öste ner klockan fem så jag fick gå hem, väldigt skönt. Var hur längesen som helst som jag var ledig en fredagskväll, så jag ska försöka få med mig någon på bio eller något men alla lär väll vara ute ikväll. Annars får jag väll gå och handla massa gott och se på någon bra film, lite trist att vara själv bara. Resten av familjen drar till Grekland.

På måndag ska jag till optikern och fixa starkare linser, så att jag kan ta körkort någon gång. Min senaste uppkörning kuggade jag på miljö eftersom jag såg skyltarna jag skulle följa försent och var tvungen att vända och ha mig alldeles för mycket, "det kommer gå alldeles för mycket bensin om du ska köra såhär", ni anar inte hur sur jag var, försökte få han att ändra sig men icke, dem är stenhårda. Även fast jag tyckte det var en sjuk grej att åka på, alltså han sa att min körning var bra men att jag inte kunde bli godkänd för att jag planerade dåligt och det kommer bli dyrt att åka, gps?? Ännu värre blev det när jag åkte på böter på bussen påväg till tåget i uppsala för att jag åkte på ungdomsbiljett, vilket var busschaffuörens fel enligt mig eftersom det var han som gav mig en och dessutom sa att bussen gick till tågstation fast den inte gjorde det. Kontrollanterna fick höra ett och annat innan jag gick iväg och satte mig och grät, var så grymt arg, besviken och ja allt, haha!

Nä nu ska jag fixa mig, för det blir bio :)


Postat av: Mia

Undrar hur ni delar på vprdnaden nu när du har slutat skolan?Ska ni ha varannan vecka?Letar du lägenhet?

2011-08-22 @ 12:26:48

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0