- Jag blir bättre med tiden om du har tålamod med mig

Precis bokat en sista minuten resa till Grekland, andra september, kommer bli sweet. Nu får dock inte Wilma följa med. Känner verkligen att jag måste komma bort från Sverige ett tag! Det roliga är att Julia och hennes kompisar ska åka till samma ställe exakt samma dag, blir skoj. Var inne på Malta först men slutade med Grekland istället.

Men innan dess så är det några dagars jobb som väntar, både i globen och på långbro. Hehe.


Vad tycker ni om mina nya brillor jag skaffat? Skämta, det är att par gamla lumpen brillor. Haha, för jävla sköna och fula.


Postat av: Matilda

Så åker du iväg 1 dag innan min födelsedag.. dumma kvinna! :O

2011-08-25 @ 00:48:56
Postat av: Linda & Thelma

Ha en trevlig vecka på Kos! det e du värd! :)

2011-09-01 @ 23:14:04
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0