Uppe innan tuppen

God morgon! Var sjukt längesen jag var uppe såhär tidigt, klockan ringde redan vid havl sex imorse. Har varit iväg på ett "möte" och nu sitter jag i skolan, fick skjuts hit så vart lite tidig, börjar vid nio. Rätt så skönt att sitta och chilla lite. Känns lite konstigt att vara här, man har ju vant sig vid att ha praktik nu. Ska ha dryckeskurs, ingen aning om när vi slutar. Börjar jobba halv sju idag, så hoppas vi slutar tidigt så att jag hinner hem i mellan. Jobbet igår var det värsta jag någonsin gjort, har aldrig gått så segt och ändå slutade vi tidigare än vad vi skulle. Det fanns absolut ingenting i den kiosken jag stod i, allt var i oordning och det vart bara kaos med allt. När jag blir ansvarig (ska prata med chefen om det) för en kiosk så kommer jag vilja ha ordning på allt, ha det fint med mera,  så att det underlättar för alla. Hoppas på en bättre dag idag, är tydligen bara cirka fyra tusen biljetter sålda så blir nog inte så mycket att göra, förhoppningsvist. 

Ska gå ner om kolla om Jennifer och gänget har kommit nu, så man får lite sällskap.
Ha en bra dag! :) 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0