Rätt så trist inlägg

Precis kommit hem från informations mötet på jobbet, fick reda på lite bra saker. Pratade med Jonas om att bli ansvarig, skulle smsa han så skulle han kolla upp det. Egentligen är det mer för dom som inte har något annat jobb eller skola, men kan ju alltid testa. Jag har ju alla "körkort" i globen förutom i köket, men där vill jag inte ha heller.
På onsdag jobbar jag på första AIK matchen, får se hur den blir. Ska jobba i baren på DIF-AIK också, lär bli kaos, men dom ska spärra av så dom får en varsin sida för att undvika bråk.

Hade tänk plugga lite nu, men vet inte om jag orkar, kanske blir några uppgifter. Har mailat alla i klassen på fb om studentskivan, vet inte på vilket annat sätt jag ska få tag på dom eftersom vi inte är i skolan nu. Hoppas bara att alla betalar innan fredag, annars får dom ju tyvärr inga egna biljetter att sälja och det vore tråkigt.



Postat av: Anonym

HaHaha .Du åka utomlands med W??

Lär dig att ta hand om dig själv!

2010-09-13 @ 22:11:33
Postat av: Emelie

Hitta något bättre att göra istället för att slösa dyrbar tid på att kommentera bloggar som du antagligen bara stör dig på!

2010-09-13 @ 22:51:16
URL: http://ebjf.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0