Pluggis

Så var det den första september, officiellt höst med andra ord. Det är iallafall riktigt höstväder ute, fast imorse tittade solen fram men när jag gick hem från praktiken spöregnade det. Tycker ändå att det är mysigt med hösten, när man sitter inne och myser med en kopp te.

Praktiken gick som vanligt bra, jag hade hand om hela baren själv idag och jag klarade det galant om jag får säga det själv. Har lärt mig hur man bongar, tar betalt och allt det där. Måste arbeta lite snabbare med fötterna bara, höhö. Den här veckan har gått så sjukt fort, redan torsdag imorgon och vi har snart praktiserat i två veckor.

Just nu sitter jag och pluggar drycker, började redan när jag kom hem. Är snart klar och ska skicka in det via fronter. Skriver om öl den här gången. Finns så jäkla mycket så det är svårt att hitta allt. Sist jag lämnade in så skrev jag hur utformligt som helst men fick tillbaka att det räckte med korta svar. Äsch, bättre att visa mer än för lite.

Snart är det middag och senare ikväll blir det fångarna på fortet med en kopp te!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0