Loppi.se

Loppi.se är en svensk hemsida där vem som helst kan sälja/köpa begagnade saker, tex möbler och kläder. Mycket fyndigt tycker jag! Man kan faktiskt hitta riktigt fina och bra saker, gäller för det mesta att ha tålamod bara.

3 av mina favoriter.
Klicka på bilderna för att komma direkt till annonserna.


Jag minns att när jag var gravid så tyckte jag att alla mammakläder var grymt fula, hittade aldrig något jag ville ha. Åkte hem gråtandes från stan när jag inte hittade något att ha på mig på julmiddagen vi skulle ha, haha.  Den är klänningen som Martina Haag hade på sig som gravid skulle jag inte tacka nej till då.


Jag tycker att den här vaggan är hur cool som helst, dock inte så snyggt med dom där fransarna eller vad det är. Men annars skulle jag inte tacka nej till den, kan tänka mig att det skulle vara rätt härligt att sova i den också, haha. Små barn gillar ju oftas att bli vaggade till sömns. Vaggan är dessutom handgjort enligt fair trade!


Den här griffeltavlan tror jag att W skulle älska. Nästan som att rita på väggen förutom att på den här FÅR man rita på. Visserligen har W aldrig ritat på väggen men varit på väg då hon varit sur. Säg något barn som inte ritat på väggen bara för att testa på ;)


Postat av: amanda

Hej. Har precis skrivit ut i bloggen att jag är gravid. Vad tkr du om en 16 årig gravid tjej med tvillingar? :) Om du vill, eller tycker det verkar intressant så följ min graviditet i min och min kompis gemensamma blogg.

2010-09-14 @ 20:16:24
URL: http://oolydiga.blogg.se/
Postat av: Issa

Jag ÄLSKAR loppi!!!

2010-09-14 @ 21:37:30
Postat av: Micaela

Javel..



Jag tänker köpa en..



Dock till mig själv. hehe. Jag älskar rosa, och jag måste också komma ihåg viktiga saker. Därför är en griffeltavla en bra ide (en rosa griffeltavla! Viktigt!)

2011-11-22 @ 22:40:54

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0