Fredagsmys

W och jag hade jättekul på tåget idag, folk måste tro att vi är lite knäppa! Jag kunde inte sluta skratta åt W´s roliga "skämt". Idag höll hon på att härma olika dialekter och det var så sjukt kul, duktig var hon också. Vi åt på donken, var längesen jag åt där, sen gick vi och handlade lite fredags mys. När vi kom hem var Vincent här, min mamma passar honom ett par timmar tills min brorsa slutar jobba.  Får passa på att säga grattis till han också eftersom han klarade sitt körkort idag! Jag är absolut inte avundsjuk....

Igår bokade vi våran studentskiva! Blir på skyddsrummet den 2 april. Rätt så tidigt men då är alla som mest taggade på att gå på våran, höhö. Det är en lördag också så det kunde inte bli bättre, vi har den tillsammans med två andra klasser också. Så min vänner, BOKA INGET ANNAT DEN DAGEN! 

Nu blir det mer mys med W.


Postat av: elin

Ah okej :) Va roligt med studentskiva. Vi hade bara studentfester när jag gick. Hur funkar det?

2010-09-11 @ 16:03:59
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0