Busy woman

Dåligt med uppdatering idag, har haft fullt upp! Slutar lite senare från praktiken på fredagar, vi har möte och går igenom menyn för veckan därpå och lite annat. Efter det var jag hemma en snabbis, kanske en kvart innan det var dags att åka och hämta W. Vi hade skit skoj på tåget idag, satt och skämtade med varandra. Helt galet att hon blivit så stor så hon förstår sånt, fast ja, hon är ju en rätt så smart unge om jag får säga det själv. Innan vi gick hem var vi inne och handlade lite saker inför bakningen. Så ja, vi har bakat hela kvällen typ. W har varit jätteduktig och hjälpt till (även fast hon "tappade" en del smet ner i magen). Vart kolakakor och mini cupcakes som vart super söta och fina. Kan lägga ut recept, för dom är verkligen goda.

Imorgon är det dop som står på schemat. Doppresenten kom idag som tur var, skulle ju visa den men glömde att ta bilder innan jag slog in den. Smart? Jag vet. Men kan nog få någon bild imorgon om dom öppnar presenterna där. W är iallafall taggad, hon har funderat lite på om Vincent kommer gråta eller inte men sa att han är ju liten så han får göra det om han blir rädd. Hon gav även en klockren kommentar på tåget om att när han får vatten på huvudet så kanske han får det i ögonen och då måste han ha simglasögon på sig.

Måste passa på att säga grattis till Malte som fyller 20 år Idag! woho.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0