Lördag

Idag har vi som sagt varit på Loppi.se ett års kalas på café opera. Det var grymt mycket folk och det var svårt att röra sig där inne, men det var trevligt. Det bjöds på stora cupcakes, dryck, korv och lite annat smått och gott. W ansikts målade sig till en fjäril och var hur nöjd som helst. Efter det skulle jag åka och lämna in min telefon som är sönder igen, förvånade? Men när jag väl kommer dit säger dom att systemet är nere på helgerna och jag måste komma tillbaka igen på måndag, lagom kul, inte direkt så att det är nära mig.

Det hände en sjukt kul grej idag vid slussen, eller ja W tyckte inte det var så kul men det lär ha sett jäkligt kul ut. Skriver sen, W vill att jag ska leka med henne nu :)




Postat av: Linda & Thelma

Vad hon e fin! Bingo med telefonen! Ska man skratta eller gråta? Men nu får du iaf en ny! :)

2010-10-25 @ 21:55:05
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: REBECCAS

Jag döör sötnosen ;D <3

2010-10-28 @ 16:52:42
Postat av: M.a.d.d.e [Me & My Words]

Men OJ vad stor hon har blivit! Följt dig i flera år, men nu var det länge sedan jag kommenterade! Vilken söt liten fjäril! Ha d toppen!



Madde

2010-11-13 @ 22:01:37
URL: http://meandmywords.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0