if I'm ugly then so are you

Kass uppdatering igen, har inte haft tid. Hände mycket saker förra veckan och så var det sista veckan på praktiken, sjukt trist men ändå lite skönt att komma tillbaka till skolan. Har fått ett soft schema, börjar inte innan nio en enda dag, iförsig så jobbar jag ju kvällar två dagar i veckan. Det som är trist är att jag har fått sjukt mycket jobb i globen den här månaden och jag kommer behöva avboka en del bara för att jag har kvällservering i skolan. Jag som behöver pengar. Har precis betalt räkningar och blivit fattig igen, fick lixom lön i fredags.

Kom nästan nyss hem från stan, har varit och träffat Lina. Var ett tag sen. Vi käkade och pratade om allt möjligt, bland annat om hur jävligt och orättvist livet kan vara ibland. Dessutom planerar vi att åka till London i mars när hon fyller 20, då ska vi se på Westlife. Vi var ju värsta fansen förut, hade allt med dom och far runt hela stan bara för att se dom. Minns hur mycket vi grät första gången vi träffade dom, good memories. Dom har sina konserter i mars så det skulle passa perfekt att åka på en weekend då.

Nej har inget vettigt att skriva och ska plugga lite nu. Taggar inför första riktiga skoldagen imorgon.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0