Tisdag

Har varit en tuff dag idag, känns skönt att de värsta är över. Har mycket blandade känslor just nu, att ha suttit face to face med en människa man innerst inne har lust att skjuta i huvudet, tyvärr. Jag förstår inte heller hur en människa kan sitta och ljuga så många rätt upp i ansiktet, hur orkar man leva med dig själv efter det?
Nu väntar jag bara och jag hoppas på en jävligt hård dom....

Imorgon ska jag till en tandhygienist och sen direkt efter till praktiken. Sista dagarna nu innan skolan drar igång igen. Snart är det höstlov också , ska bli skönt. Jag vill ha värme igen, har blivit så jäkla kallt ute nu och kallare kommer det bli. Hade varit skönt att bara kunna dra iväg en vecka eller två.


W innan hon skulle åka hem till Nynäshamn igen. Världens finaste!


Postat av: Evelin

Träffar ni Carro och Leo fortfarande? :)

2010-10-14 @ 13:02:57
URL: http://pevvis.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0