Tisdag

Skolan har som sagt kommit igång igen, hade första serverings passet idag, var en aning virrig kan jag berätta. Är helt annorlunda om man jämnför med praktiken. I skolan lär vi ju oss allt som har med servering att göra, vilket iförsig är bra om man vill jobba på dom riktigt fina restaurangerna. Projektarbetet har vi också kommit igång med, vår grupp hann komma fram till ganska mycket redan första lektionen, vi ska skriva om miljö, alltså inom restaurangbranschen. Jag är ensam serveringselev så får hoppas att det går bra ändå, men det tror jag.
Imorgon är det första kvällspasset också, två dagar i veckan i åtta veckor. Kanon!

Har typ inget vettigt att skriva, är sjukt trött idag. Hade kollat fel på schemat och vi börjar åtta på tisdagar och håller på ända till halv sex, så det här kommer vara helvetes dagarna. Ska försöka plugga lite och sen blir det nog sängen för min del.

Föresten, fick mitt körkortstillstånd idag!. Wiie!



Postat av: johanna

sv: Vad bra det då! Jo förutom himla mycket plugg som tar så mycket tid så rullar det på helt okej ändå! Ha en fin kväll, kram

2010-10-19 @ 19:42:37
URL: http://johannasofiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har hittat till din blogg nu D::D gick in på din gamla och såg att u hade lagt en länk hit här!:D

wooow, hur är livet?!

vad gör du för tiden förutom att plugga? hur går det med christoffer? bor du hemma inu med din mamma?

wooh, så roligt att äntligen läsa igen :D:D:D

över lycklig!!

2010-10-20 @ 00:28:09
Postat av: johanna

hej! jag ska börja i gymnasiet i höst och funderar på att söka till den du går i :) kan du inte berätta lite om den skolan, hur den är och så? :)



älskar din blogg förresten

2010-10-20 @ 18:31:15

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0