PLAN SVERIGE

(inlägget skulle publicerats igår men kom inte upp förens nu?)

Har ni sett dansfeber? Ett program där kändisar ställer upp och gör imitationer av dansnummer. Programet samarbetar med PLAN SVERIGE och när vi ringer in och röstar på våran favorit går pengarna till välgörenhet.
På lördag är det final, kvällens tema är då "Flicka", då pengarna går till flickor och kvinnor i länder där dom oftast har sämre förutsättningar än vad männen har.
Jag har fått två biljetter till finalen, tyvärr kan jag inte gå, tänkte istället höra om det är någon av er som är intresserad av gå. Självklart får ni isåfall biljetterna, men jag behöver veta redan idag eller tidigt imorgon om det är någon som är intresserad, eftersom att det tar en dag för posten att komma fram. Så hör av er, det är först till kvarn.


Här kan ni läsa mer om PLAN SVERIGE.


Postat av: Vanessa

Åhh, jag skulle jättegärna vilja ha dem! Min mormor skulle bli så glad! Är jag försent ute? kram

2010-10-14 @ 10:14:13
Postat av: sm

har aldrig hört talas om det, är det kul eller? :)

2010-10-14 @ 11:46:57
URL: http://soffsoff.blogg.se/
Postat av: EMELIE

jag skulle oxå jätte gärna vill ha ! :D skulle bli så kul

2010-10-14 @ 13:24:13
Postat av: Emelie

Eftersom inlägget publicerades en dag efter kommer jag inte hinna skicka, skulle vara om någon kunde möta upp mig och få dom imorgon :P

2010-10-14 @ 13:44:16
URL: http://ebjf.blogg.se/
Postat av: Helena

läs gärna min blogg som gravid och nitton år!! :)

2010-10-14 @ 16:04:19
URL: http://fortress.blogg.se/
Postat av: lisa

åh... Jag skulle också jätte gärna vilja ha dom!

har kollat varje lördag. Så himla bra!

Hoppas verkligen inte att jag är för sent ute.

Jag älskar verkligen dansfeber!

2010-10-14 @ 16:24:59
Postat av: Lisa

vart vill du att man ska möta dig?

eller är det redan nån som har fått dom?

2010-10-14 @ 16:26:07
Postat av: Emelie

Lisa- Jag mailade dig!

2010-10-14 @ 16:36:04
URL: http://ebjf.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0