Måndag

Var och hämtade ut min mobil idag, snackade med dom och sa att dom får reklamera den nu men dom sa att dom inte gör det förens den går sönder en fjärde gång nu. Det kan vara bra om dom lär ut sina säljare exakt samma saker? Har pratat med olika varje gång och alla säger helt olika saker. Men, om den går sönder en gång till (vilket den lär göra, ger den max 2 månader) så kommer kommer jag få en ny direkt, det lovade chefen där. Dom kunde heller inte göra något åt min extra räkning jag har där eftersom det gått för lång tid, men hallå? Jag har tjatat om den varje gång jag varit där men dom har bara sagt åt mig att ringa till tele2 men när jag pratade med dom sa dom att det är telekiosken som gjort fel och då är det dom som måste ta bort det. Men icke!

Just nu sitter jag och beställer hem julklappar till W. Känns sjukt att det snart faktiskt är jul, skulle inte banga på att åka iväg till thailand eller något, synd bara att man inte riktigt har ekonomin till det. Men jag spar ju faktiskt till en resa som jag tänkt åka på med W antingen på sport/påsklovet eller i sommar. Är riktigt duktigt, lägger ner exakt alla mynt jag har, lappar och alltid hela min dricks jag får på fredagar. Jag som aldrig går med kontanter har till och med börjat hämta ut pengar bara för att jag ska kunna lägga ner, haha. Egentligen har jag ju ett sparkonto men det blir lätt att jag använder dom pengarna istället för att spara, så på det här sättet kommer jag få ihop betydligt mycket mer och dessutom fortare. Det är ju inte meningen att jag ska samla ihop till hela resan, tänkte mer på Ws biljett och sen pengar att leva på. Tror ärligt talat jag är uppe i hennes biljett snart, beroende på vart vi ska åka såklart.
W sa föresten världens skönaste kommentar i helgen.
-Men vart är alla pengar?
- Vilka pengar?
- Ja men dom där vi sparar i burken som vi ska åka flygplan till grekland med och sen åka båt där.
- Jahaaaa, men dom har jag gömt.
- Aaa vilken tur!

Hon tror att alla flygplan går till Grekland och eftersom hon vart där vill hon gärna åka dit igen men jag berättade för henne att vi kanske ska pröva något nytt den här gången då sa hon "aa bara man kan leka och bada där och åka båt".


Postat av: Sara

har du lämnat in telefonen på service två ggr (för samma fel) och den är fortsatt trasig så har du rätt att lämna in den för reklamering.

2010-10-06 @ 13:01:07
URL: http://hikaru.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0