Det som inte dödar en gör en starkare

Jag har verkligen blivit skitpeppad på att ta körkort nu, förr har det mer varit så att jag tänk "Men jag fixar papper och sånt imorgon". Men nu tänker jag hela tiden "Nu SKA jag fixa det här" och nu har jag ju skickat in och betalt allt som behövs, väntar bara på att få mitt tillstånd och läste att det kan ta upp till två månader innan man får det, sjukt segt. Lär väll ha tröttnat innan dess, haha nejdå. Men jag har tänkt köpa tio körlektioner till att börja med och sen satsa på att köra så mycket privat som möjligt, annars lär mitt körkort kosta kring hundra papp. Höhö....

Mina dagar ser ut som vanligt, går sista veckan på praktiken nästa vecka. Kommer vara lite trist men ändå skönt att komma till skolan och träffa alla kompisar. Jag har typ inte träffat någon på jag vet inte hur länge, vadå ensamvarg? Fast jag kommer sakna min praktikplats sjukt mycket, den har verkligen varit helt underbar. Synd att jag får ett annat ställe nästa gång.
Imorgon ska jag gå en timme tidigare för att jag måste iväg på ett viktigt men jobbigt möte. Ska iallafall bli skönt att få slippa allt det här nu och nästa vecka ska jag ta ledigt på tisdagen för att gå på rättegång. Ser inte fram emot det, men som sagt ska bli så jävla skönt att slippa det här och bara kunna fokusera på framtiden.


Postat av: Julia

Vad är det för rättegång du ska på!

2010-10-07 @ 19:05:35

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0