Jag lever än

Dags att blogga lite va? Har hänt sjukt mycket grejer i mitt liv senaste veckorna, ett fett jävla kaos. Den här hösten har verkligen inte varit på min sida i år. Vill bara att det här året ska vara slut nu och hoppas på att nästa år blir bättre. Jag har alldeles för mycket plugg i skolan, försöker hinna med allt men det jag läser in försvinner ut lika fort igen, vilket gör att jag inte orkar anstränga mig. Det är skönt nog bara tre veckor kvar tills jullovet. Börjar med praktik direkt efter lovet och förhoppningsvist får jag mer tid till att ta igen allt plugg då.

Har precis beställt några fler julklappar till W, tänkt köpa två-tre till sen får det räcka. Iår har jag bara köpt saker jag vet att hon vill ha, mest spel, puzzel och andra små saker. Jag har hittat en sjukt fin klänning till henne som jag tänkt att hon ska ha på julafton men typiskt nog är den slut i hennes storlek överallt. Har letat på varenda HM och försökt få tag på den på deras internet sida men den är slut där också. Vill verkligen att hon ska ha den, annars får jag leta efter en annan. Det är alltid så att just hennes storlek är slut, verkar som alla har barn med storlek 110.

Imorgon jobbar jag fjorton timmar, ska bli kul, eller inte. Bra med cash ändå, behövs just nu. En annan "rolig" grej är att jag håller på att bli galen på telekiosken/tele2/sony ericsson. Jag är fortfarande utan mobil! Nu har det gått över en månad och dom skyller bara på varandra hela tiden om varför jag inte fått någon. Idag bad jag mammas man ringa tele2 och fråga vad jag ska göra, jag är rätt kass på att verkligen skälla på folk när dom är trevliga tillbaka. Det bästa skulle vara om jag kunde häva köpet och bara avsluta hela skiten, trött på att behöva betala för något jag inte har. Imorgon ska jag skicka min mamma till farsta för att se om hon kan få fart på dom där. Har aldrig varit med om sämre service förut.

Borde egentligen gå och lägga mig så jag orkar imorgon. Ska bara fixa lite små saker :)


Postat av: Lina

Vilken klänning är det? Kan kolla om den finns här i Uppsala om du vill...

2010-11-27 @ 00:15:24
Postat av: Kim

Om du inte får rätt på den där tråkiga följetången så rekommenderar jag dig att skriva ett argt inlägg på fairshopping. Det brukar få fart på de segaste företagen!

2011-01-02 @ 13:38:10
URL: http://conspicuous.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0