Praktik


Långbro värdshus, min praktik för nästa år. Känner verkligen inte för att ha praktik även fast skolan är sjukt jobbig just nu med alla prov och inlämningar. Dessutom hamnade jag på en lyxrestaurang(?). Pratade med min APU lärare och sa att jag verkligen inte kan praktisera på helger och helst inte kvällar heller och han sa bara att jag skulle prata med dom där. Ändå hamnade jag på ett sånt ställe... Men lite positivt är det eftersom han sa att han ville ha en duktig elev där som är villig att lära sig och att han då hade tänkt på mig, höhö. Skrev jag föresten att jag fick högsta bertyg på min förra praktik? ;)
Aja förhoppningsvist blir det bra och det blir iallafall en bra merit att skriva i CVt. Jag menar chefen där är Fredrik Eriksson som är känd från TV och har skrivit massor av kokböcker.



Postat av: elisabeth

Grattis och lycka till det blir säkert bra då Fredrik är både mycket duktig och trevlig som handledare. Jag har haft elever hos honom på den tid då jag hade vuxenutbildning på hotellprogrammet

2010-12-08 @ 13:35:05
Postat av: Punz

Skit bra gumman

2010-12-17 @ 12:30:31

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0