Mitt i natten

Äntligen klar med tentan. Hoppas bara att den blir godkänd. Just nu känns skolan bra igen, kanske för att det är lov på fredag men också för att jag blivit klar med allt som jag inte trodde jag skulle hinna med (visserligen är klockan tre på natten just nu). Nu är det bara slappna av igen ;)

Ska be Andreas skicka lite bilder från Ws lucia firande. Det var jättefint även fast hon inte sjöng något, hon stod iallafall med och det var huvudsaken. Det var första luciafirandet för alla på dagiset så det var lite annorlunda men kul. W ställde sig längst fram av alla och hon är ju längst på sitt dagis så det såg roligt ut. Efter det så fikade vi och sen var jag tvungen att åka till skolan.

Kom på att det är löning idag! Betala räkningar, woho. Ska försöka hinna med att fixa det sista julklapparna i helgen, jobbar en del men någonstans kan jag nog klämma in en dag i stan.

Nu ska jag sova, skönt att jag börjar två imorgon!

Hittade en bild från Lucia.










Postat av: Anonym

tenta är något man gör på universitet inte gymnasieprov.

2010-12-20 @ 21:00:21

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0