hjälte utan mod

För en gång skull funkar Sveriges rättsystem hyffsat. Det ska bli så jävla skönt när jag slipper allt det här, försöka kunna gå vidare på riktigt utan att behöva oroa sig för att något ska ändras. Äntligen.

Imorgon kommer W hit och på torsdag ska vi julbaka lite och sen på fredag är det redan julafton. Min mormor och morbror kommer till oss och firar också. Även Alex, Sara och Vincent kommer en stund på morgonen, han och W ska byta julklappar. Jag köpte de sista julklapparna idag och nu tänker jag inte sätta min fot i stan på ett tag, så sjukt jobbigt att trängas bland alla människor.

Ska lägga mig och sova nu, upp tidigt imorgon till tandläkaren igen, har varit tvungen att avboka ett par gånger och nu är sista chansen att gå dit innan det blir dyrt för mig. Jobbar även på derbyt imorgon, skulle gärna varit ledig istället.



Andreas som tagit bilderna.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0