Bättre att lyssna på henne

Jag skulle kunna öppna en blogg och fylla den med roliga och kloka saker som W säger. Idag när vi var och handlade ville hon ha en vagn men jag sa att vi inte skulle handla så mycket och att det inte behövdes. Vi gick runt ett tag där inne och plockade åt oss en del, tillslut så vart det för mycket för att bära, då säger W:
- Ja visste det, vi skulle ha tagit en vagn ändå.
- Ja eller åtminstonde en korg.
- Kom ihåg det nästa gång mamma, jag sa ju det till dig, bättre att du lyssnar på vad jag säger istället.

På vägen hem pratade vi om att vi skulle gå ut och leka i parken efter att vi ätit lunch, men då sa W att hon inte ville ha lunch för att hon inte skulle bli hungrig i parken men att hon skulle bli det efter att hon lekt.
- Det är bättre om vi leker först, annars säger jag till Amanda att vi ska gå ut. Hon kan ta med sin mobil ut så ringer du när maten är klar. Det är så jobbigt att vänta på dig när du ska laga mat, man blir så trött då!




Postat av: Maria

hITTADE HIT TILL DIN NYA BLOGG.lÄSYE DINA TIDIGARE.vILKEN MYSIG BLOGG!kOMMER BLI JÄTTEKUL FÖR WILMA ATT LÄSA NÄR HON BLIR ÄLDRE.HON VERKAR VARA EN KUL TJEJ MED HUVUDET PÅ SKAFT:)

2010-08-13 @ 21:27:28
Postat av: Matilda

Hahaha, hon är ju för skön alltså! :D

2010-08-14 @ 15:07:09
Postat av: Sandra

åh vad hon är söt!

2010-09-24 @ 14:41:19

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0