Seg dag

Jag var tvungen att handla en svart skjorta idag eftersom jag måste ha en på praktiken, i skolan sa dom att vi skulle ha samma kläder som vi använder i skolan men icke. Kan ju inte direkt använda mina svarta jag har i globen där det står "global eatertainment" på. Grejen är den att HM var den enda affären som hade eller rättare sagt, jag var inte på humör för att springa runt och leta överallt, och deras dam skjortor har inte knappar hela vägen upp som vi måste ha och herr storlekarna var för stora. Jaja, får se vad dom säger imorgon. Börjar bli lite nervös nu, tänk om jag tappar alla tallrikar eller spiller rödvin på någon! Visserligen har jag aldrig gjort det och vet inte varför jag skulle göra det nu heller. 

Annars har jag bara slappat idag, käkat tortellinigratäng och sett på karate kid och tekken. Jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera och fler bilder!'




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0