- fix och trix

Vi har haft fullt upp hela dagen med att storstäda, jag kan lova er att det behövdes efter all bakning och liknande. Nu är det nästan bara tvättning av fönster som behövs, vi får se om det hinns med imorgon.
Wilma ville gärna leka med en kompis så jag åkte och lämnade av henne, roligare än att bara sitta här hemma.
Det har ju varit sjukt fint väder idag också, lite trist att vi hade så mycket att göra hemma, men jag kände att vi var tvungna. Vi kom ut en liten stund iallafall, åt årets första mjukglass i centrum och handlade en engångsgrill.
Jag vart nämligen sjukt sugen på att grilla, försökte hitta något ställe som hade en ute grill eller liknande eftersom vi inte har en egen, men hittade ingen så det fick bli en engångs. Korv och hamburgare, sen satt vi ute på balkongen i några timmar och åt. Synd att vi inte har kvällssol bara.

Planterat lite på balkongen har vi gjort också, gurka, haha. Får se om vi lyckades, tror knappast det men man kan alltid hoppas. Vi ska fixa till lite med blommor snart också, sen har jag lovat Wilma att försöka plantera jordgubbar eller smultron.

Imorgon får vi kanske besök men annars har vi inga planer. Ska ringa till Gustafs dagis och bestämma tid så vi kan komma och kolla lite.

https://cdn3.cdnme.se/2112696/6-3/pic_5186b8fe9606ee092a380d53.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/2112696/6-3/pic_5186b91de087c33166398645.jpg" class="image">




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0