- Hockey

Det är hockey hejande här hemma, eller ja det är bara jag som kollar. Ch jobbar på hockeyn, Wilma och Gustaf sover. Om det är något jag hatälskar att se på så är det hockey och det är förövrigt den enda sporten jag tycker är intressant. Men jag blir alltid så galet nervös, speciellt när det är sånna här speciella matcher, brukar stänga av ljudet om det blir för spännande, får typ hjärtattack annars för att det är så spännande, haha. Tror jag har sett varenda VM-match, förutom dom som varit när jag jobbat. Men nu håller vi tummarna för att Sverige vinner allt!
 
Vi har inte gjort så mycket idag, tog en långpromenad i det grymt tråkiga vädret, bara massa tjock dimma och regnet har kommit och gått hela dagen. Men Gustaf vart rätt rastlös av att sitta hemma och behövde komma ut lite. Senare på kvällen kom Wilma hit och Gustaf vart som galen ett tag, han skulle bara busa med henne, allt annat gick fet bort. Tillslut vart han så trött att han somnade direkt jag la ner honom i vagnen. 
 
Imorgon har vi inga speciella planer, ska ringa någon som kan komma och kolla våra avlopp i badrummet, något är fel, luktar apa hela tiden och vi har försökt med allt nu. Vet inte om det kanske beror på att rören är gamla men kan tycka att det kan vara dags att byta ut allt då, inte så roligt att hela lägenheten ska börja lukta avlopp bara för man har toa dörren öppen. Haha. Men annars har vi inga "måsten" imorgon, skönt!
 
Nej nu har matchen börjat igen, spännande.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0