- långa dagar

Det har varit så mycket att göra de senaste dagarna, så att sitta vid datorn eller liknande har inte varit prio ett precis. Ett jäkla pussel att få ihop allt just nu, det går, men krävs planering. Gustaf och Wilma har varit hos min mamma ett par timmar i helgen när både jag och Ch jobbat. Tusen tack för hjälpen! 
Det ska bli rätt skönt att vara ledig två veckor i mitten av juni ändå, men lite trist att jag och Ch inte har semester samtidigt. Så vi har inte direkt planerat något, det blir nog en hemma sommar i år igen. Förhoppningsvist kan vi göra något skoj tillsammans iallafall.
 
Det går framåt i utvecklingen hos Gustaf, nu reser han sig upp mot allt och vill helst stå upp hela tiden. Han har kommit på att det är superkul att gå när man håller i hans händer, innan har han mest bara stått då men nu har han kommit på hur man använder benen, haha. Kryper gör han nästan, han tar sig framåt men man kan inte säga att han kryper riktigt än, när som helst skulle jag tro. I dagarna har han även lärt sig att vinka och försök till att klappa händerna. Annars gillar han att banka på det mesta, allt ska bankas på, det kan ju vara något som låter roligt. Det går lite bättre med maten också, men han är fortfarande inte riktigt intresserad, det går ner iallafall. Han är ett sånt barn som inte stoppar saker i munnen, de flesta brukar väll stoppa in allt möjligt i munnen, men inte Gustaf inte. Han undersöker sakerna med händerna istället och genom att banka, hehe. 
Nej men allt går bara framåt här, nästan lite för fort. 
 
Jag ska snart natta Gustaf och sen blir det att kolla på Wallander för min del, har börjat se om alla filmer från början i väntan på dom nya filmera, inne på säsong två nu. Sen ska jag sooooova. Ch jobbar ju på Beyonce idag och jag är så avis, ville så gärna gå på hennes konsert men alla biljetter var slutsålda, såklart. 
 
Jag vet, rätt trist med bara instagram bilder och kvaliten blir kass. Måste verkligen köpa mig en bra kamera, eller iallafall ett minneskort till min digitala.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0