- så kan det gå

Det vart en lång dag igår och vi kom inte hem först sent på kvällen och somnade nästan direkt när vi la oss.
Gustaf fick nämligen vara med mig på jobbet igår. Jag frågade min mammas mans dotter Caroline om hon hade lust att komma förbi mitt jobb och hålla lite koll på Gustaf, så hon kom dit och hjälpte till. Vi har ändå alltid så lite att göra under helgerna. Det var dålig planering av mig och Ch helt enkelt, vi upptäckte på fredagen att båda var inbokade på jobb. Men det här gick ju kanon ändå. Ibland är det himla tur att Gustaf är ett så pass "lätt" barn, han anpassar sig lätt och följer med på allt som händer och bara finner sig i situationen helt enkelt. Alla som träffar honom påpekar ofta att han är så lugn och snäll av sig. Men tro mig, han kan vara rejält bestämd ibland, och tjurig, men det behövs också.
Det gick som sagt bra iallafall och det handlade bara om två timmar så det var inget långpass direkt. När jag slutade åkte vi hem till mamma och åt middag, sen väntade vi på att Ch skulle sluta jobbet så vi kunde åka hem igen.

Nu sitter jag på tåget på väg tillbaka till jobbet igen, den här gången ensam, haha. Känns som att det kommer vara en lugn dag idag också. Vädret är lite halvdant.
Är galet hungrig så förhoppningsvis hinner jag äta frukost där innan jag börjar.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0