- torsdag

Wilma har varit och köpt en present till Vincent idag, valt helt själv. Jag har jobbat så hon, Ch och Gustaf hade varit nere i centrum och handlat. Så hittade hon något som hon sa att Vincent bara måste ha, att han älskar sånna här, så hon köpte den. När jag kom hem så berättade hon att hon gjort en sak som vi egentligen skulle göra imorgon, men ville inte säga vad. Så efter ett tag frågade hon vad vi skulle göra imorgon och jag berättade att vi ska åka till stan och försöka hitta något roligt till Vincent, då börja hon gap skratta och sa "nehe det har jag redan gjort". Super stolt är hon, mest för att hon valt något själv som hon är bombsäker på att han kommer tycka om. Sen kom det, "fast den här är från mig ju, så ni får köpa något annat från er, Gustaf kan få ge den också om han är snäll". Haha jaha, så vi behöver ändå fixa något imorgon.

Både Wilma och Gustaf är iallafall så gott som friska nu, skönt nog. Nu hoppas vi att sjukdomarna håller sig borta ett tag. Snart är det dags för sommarlov också. Jag är lite osäker på hur jag ska jobba men vet att jag är ledig två veckor i mitten av juni iallafall, så lite semester blir det. Då hoppas vi på kanon väder!

Det är tomt på bilder här just nu, tyvärr. Jag lovar att bättra mig.



Postat av: J

Hej. vilka fina barn du har :)
Jag tänkte passa på att ställa en fråga som du gärna får svara på, för 15 veckor sedan fick jag ett missed abortion. Bebisen dog mellan v 8-12 och vi fick veta på RUL dagen innan v 20 att bebisen inte levde. Hemsk händelse efter att vi försökt så länge att bli med barn. Nu har vi precis genomgått vår första IVF-behandling och lyckats, jag är troligtvis i v 5 idag och min fråga till dig är .. Hur höll du dig "lugn" och utan att oroa för mycket att de3t kan bli ett till missfall? Jag är nämligen livrädd. Tips / råd ? :)

Tyvärr måste jag vara anonym då vi inte vill att någon i vår närhet ska få reda på att jag är med barn ännu! :)

2013-05-24 @ 10:52:36

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0