- Dopdagen

Nu kan vi bocka av Gustafs dop på listan. Allt gick jättebra och vi är så nöjda. Trots all stress och sånt som varit dagarna innan, det blir alltid bra i slutändan. Gustaf dansade sig igenom själva dopet, han älskar musik, all musik. Det enda han inte gillade var när han skulle få vatten på huvudet, men annars gick det kanon. Jag var rädd över att han skulle vara grinig, han vägrade nämligen sova innan och hade varit vaken sedan klockan sex på morgonen, med en liten powernap på endast tio minuter. Men allt gick som sagt fin fint. Så hade vi Ellan också, som sjöng "älskade barn". Helt otroligt vad duktig hon är, får gåshud över att höra henne sjunga och jag är så himla tacksam över att hon kunde ställa upp. Vi hade lite problem med noterna och så, dom jag skrivit ut stämde inte riktigt men hon kunde tillsammans med kantorn lösa det, himla tur att jag fick tag på han innan, annars hade vi inte haft någon som spelat. 
 
 
Vi är så glada och tacksamma över alla som kom och förgyllde Gustafs dop dag, väldigt fina presenter fick han också. Tyvärr var det tio stycken som fick förhinder igår/idag och inte kunde komma, men vi får istället ses en annan gång. Återigen, tusentusentusen tack alla fina människor! 
 
Jag har inga bilder än, men förhoppningsvis får jag några skickade snart, då kanske jag kan lägga upp några här.
 
Dopklänningen som är från 1936 när min morfar döptes.
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0