- söndag

Woho, så roligt med folk som ska märka ord hela tiden. Bara för jag skriver att jag inte vill att vagnen ska bli förstörd betyder ju inte det att jag inte bryr mig om Gustaf som sitter i den? Men nu ska vi inte vara bittra!

Igår kväll gick jag över till en gammal arbetskompis för lite tjejmys. Dom bor fem minuter ifrån oss så det var skönt, då kunde jag gå hem direkt om det blev jobbigt med Gustaf. Jag var lite nervös eftersom det var första gången jag gick iväg ensam, var visserligen bara borta tre timmar så det var ju lugnt och Gustaf var super glad när jag kom hem och Ch undrade varför jag stressat, haha.
Men han har gått och blivit sjukskriven nu också, så jäkla typiskt. Jag ska egentligen jobba imorgon, men det har blivit massa kaos där. Jag tyckte jag var tydlig med att säga att ska jag jobba i mars måste jag se schemat först och allt verkade frid och fröjd, nu när jag fick schemat och berättade att jag inte kan jobba vissa dagar var det tydligen inte okej längre, så någonstans har det blivit ett missförstånd. Allt känns lite osäkert, har inte fått svar på om jag ska jobba denna vecka eller inte och det känns rätt onödigt om jag åker dit imorgon och helt plötsligt inte ska jobba, men dagen är inte slut än och jag har ställt in mig på att jobba så förhoppningsvis får jag svar snart.

Gustaf sover och jag ska passa på att städa lite, vagnen drar in så mycket skit så ibland känns det som att man inte gör annat än att dammsuga här.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0