- onsdag

Usch vad jag hatar att åka tunnelbana när det är proppat med folk, får seriöst panik. Finns ingen luft alls och jag blir alltid helt svimfärdig när jag går av, äcklig känsla. Jag lyckas alltid åka i rusningstrafik också, får börja planera bättre, haha.

Vi har iallafall vart hemma hos Lina och Hugo idag, åt lite lunch och fikade. Becca var också där och vi köpte med oss lite blommor till Lina, hon fyller ju år idag. På tal om blommor, jag måste bli bättre på att köpa blommor hem, så fint. Men jag lyckas aldrig hålla mina växter vid liv, why? När vi får blommor hinner dom vissna lika fort. Nu när det börjar bli vår vill jag ha massa tulpaner hemma.

Imorgon är det tre timmars jobb som står på schemat och efter det ska jag hämta Wilmisen. Jobbar ju i helgen också, så blir Ch som får hitta på något skoj med barnen.

Har tänkt börja packa lite också, är sjukt taggad på att flytta nu. Vi har sagt upp den här lägenheten, så nu väntar vi bara på att skriva kontrakt, blir någon gång i slutet av mars.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0