- Måndag

Oj jag har knappt tid att sitta här, hehe. Har jobbat en del, sökt jobb, fixat allt här hemma med packning och sånt och ja massa annat. Vill flytta typ nu, så trist att bo med massa kartonger. Måste lösa allt med utflyttningen också, vi måste flytta den 30 redan, så förhoppningsvist kan vi ha våra saker hemma hos mamma i två dagar. Det jobbiga är att vi måste hyra bil två gånger då, känns så jäkla onödigt att lägga ut pengar på sånt, men men.
Vi har ju fått sälja våran soffa och tvbänk för att få lite mindre saker, försöker sälja av vårat vardagsrumsbord också, så slipper man det. Men resten måste vi behålla, annars har vi inga möbler kvar, haha. 
 
Efter jobbet idag mötte Ch och Gustaf mig inne i stan, så vi kunde uträtta lite ärenden. Så fick Gustaf lite nya kläder, han har typ växt ut allt nu, men som vanligt när jag ska handla kläder så finns det aldrig om dom storlekarna jag vill ha. Verkar som alla fått barn samtidigt som mig och roffat åt sig alla fina kläder, har alltid varit så med Wilmas storlekar också. Men något hittar man alltid iallafall.
 
Imorgon ska jag jobba igen, tycker det varit rätt skönt att komma hemifrån, rensa tankarna lite. Det var bara tur att jag fick börja med lite tre timmars pass såhär, allt funkar ju kanon bra här hemma ändå, så jag hade inget att oroa mig för. 
 


Postat av: Karin

Vilka härliga blå ögon Gustaf har!
Är precis samma sak när jag handlar kläder till min son, hans storlek är typ alltid slut! Ganska lustigt faktiskt..

2013-03-20 @ 15:50:57

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0