- kalas

Vi ska strax iväg på 50 års kalas, det blir trevligt. Jobbigt nog så snöar det ute och just nu har jag inget regnskydd, vad gör man? Haha. Hoppas att det värsta hinner gå över så slipper vagnen bli helt förstörd.

Senare ikväll ska jag kanske iväg en stund på kvällen för lite tjejsnack, men det beror lite på hur sent Ch kommer hem från jobbet och så. Jag är rätt trött idag och försöker pigga upp mig med lite kaffe. Gustaf vaknade 4 imorse, inte okej! Han somna om rätt fort men jag har så sjukt svårt att somna om direkt så tog ett tag.

Juste Gustaf har lärt sig "dansa", säger man "kan du dansa Gustaf" så gungar han fram och tillbaka. Så blir han helt tokig när man sätter på babblarna på youtube, himla roligt.

Nej nu måste jag fixa klart lite saker, skulle behöva svänga förbi affären innan vi åker också.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0