- happy

Idag fick jag mail om att vi får hyra lägenheten i Nynäshamn, trodde ju det var kört där ett tag. Det känns skitkul men nu gör vi världens chansning, med tanke på att kontraktet gäller ett år. Samtidigt är det en chans jag verkligen inte bara kan strunta i, på nått sätt så löser det väll sig om ett år? Hehe.
Så om allt nu blir som vi planerat flyttar vi den 1 april. Jag har inte sagt något till Wilma än, vill vara säker på att det blir såhär nu så jag inte lovar något. Men jag tror hon kommer bli jätteglad.

Har jobbat idag också och imorgon ska jag prata med chefen om hur det blir framöver. Ska Ch vara föräldraledig måste jag ha heltid och just nu verkar det som att dom inte kan ge mig det, trist. Men jag kan inte ha ett jobb på 90 timmar i månaden bara, det går inte runt. Skulle ju kunna jobba extra men då måste det passa in med Ch schema och det blir också svårt.

Imorgon ska vi till Lina och Hugo, Lina fyller år också. Det blir skoj, var ett tag sedan vi sågs känns det som.



Postat av: camilla

Funkar de inte att han föräldraledig på halvtid och du på halvtid då? :)

Svar: Det var så jag ville ha det först, men mitt jobb godkände inte det, dom vill ha en som jobbar dom där 90 timmarna i månaden och inte behöva anställa en till :(
ebjf.blogg.se

2013-03-05 @ 20:40:11
Postat av: camilla

Aha :/ jobbigt.. 90 timmar går man ju sällan runt ekonomiskt på.. hoppas de löser sig!

2013-03-05 @ 20:52:35
Postat av: Ina

Vad roligt! Det löser sig nog till det bästa. Kanske kan du få ett annat jobb i Nynäshamn? :)

2013-03-06 @ 10:10:27
URL: http://innehosina.wordpress.com
Postat av: Karin

Man kan ju också vara föräldraledig del av dag, t.ex. 1/8del. Du kanske kan få ihop det då med 90timmar arbete och 70timmars föräldraledighet på en vanlig tjänst med 40timmar/vecka = 160timmar per månad?

2013-03-06 @ 15:07:47
Postat av: Anna

Kanske långsökt. är det denize lägenhet ni ska hyra? :P

Svar: Ja det är det:P
ebjf.blogg.se

2013-03-06 @ 17:43:46
URL: http://nojesanna.spotlife.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0