- duktig tjej

Idag när jag kom hem från jobbet hade Wilma varit på städhumör, hon hade fixat alla sina saker och sen så ville hon visa vad hon gjort i rummet. Där hade hon bäddat båda sängarna och fixat ordning alla filmer. Så himla fint! Hon kan när hon vill, annars brukar man behöva tjata på henne att hon ska städa. Vi gick och handlade tillsammans efter det, lillebror fick vara hemma med pappsen och kolla på hockey.

Nu har vi precis ätit och väntar på att melodifestivalen ska börja, blir chips och godis till det idag. Var sjukt längesen vi hade plockgodis hemma, så det kommer sitta fint.

Imorgon är det jobb igen, nu börjar jag komma in i allt lite mer, blev ju som ett helt nytt jobb för mig eftersom de bytt ut allt.

Gustaf blir förresten sex månader idag, tiden går verkligen fort nu.



Postat av: Evelin

Har du/ni nå kontakt med Carro och Leo nuförtiden? Tänker på dom ibland. Och saknar Carros logg ibland :)

Svar: Har pratat lite med henne genom instagram :) Var så roligt när vi hittade varandra där, roligt att se L blivit så stor också!
ebjf.blogg.se

2013-03-10 @ 12:05:42
Postat av: Evelin

blogg ska det stå inte logg

2013-03-10 @ 12:06:15
Postat av: Evelin

Förstår det. Han är lika gammal som Wilma va? :)Han måste ju blivigt ganska stor :) Är han lik sig då? =)

Svar: japp, skiljer två månader :) ja det tycker jag, himlans fin kille:)
ebjf.blogg.se

2013-03-10 @ 23:20:45

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0