- onsdag

Idag har vi haft besök av Lina och Hugo, det var fullt ös på Wilma hela tiden. Hon blir helt speedad när vi har besök och vill gärna ha all uppmärksamhet hela tiden. Lina skulle spela med henne, hon skulle visa allt hon hade och lite mer. Det är så kul att hon börjar bli mer framåt. När dom sen åkte hem gjorde vi lite middag innan det var dags för henne att åka tillbaka till Nynäshamn igen.

Imorgon ska jag iväg och söka jobb, hoppas verkligen att jag får det, skulle vara så skönt att göra något nytt. Men vi får se, det beror lite på hur snabbt dom behöver ha in personal, men tanke på att jag inte kan börja direkt. Vi håller tummarna iallafall :)

Nästa vecka är det dags för Gustaf att vaccineras igen, ser inte fram emot det. Senast fick han feber och var lite extra ledsen. Jag hoppas Christoffer är ledig också, så han kan följa med, tycker sånt där är så jobbigt, blir själv gråtfärdig när Gustaf blir så ledsen och det verkligen ser ut som att han skriker efter hjälp och undrar varför jag tillåter någon sticka en nål i benen på han. Tur det går fort.

Nej, nattinatti.



Postat av: kristin

vilka söta barn :) Jag fota min sambos systers dotter här om dagen. va härligt det är med barn... längtar till dagen då det blir min tur.... <3

2013-01-31 @ 15:50:08
URL: http://vackrasol.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0