- arg kille

Den här dagen har verkligen bara gått mer och mer utför för varje timme som gått. Gustaf vaknade såklart fem minuter efter mitt senaste inlägg och bara skrek och skrek, har aldrig vart med om det tidigare. Verkligen ingenting hjälpte och jag tror att det måste varit magen som krånglat. Sen dess har han varit ledsen och förbannad hela kvällen. Jag försökte baka men det gick åt skogen det också, vill ju att allt ska bli perfekt på en gång, hehe. Men det får duga iallafall, allt ordnar sig tillslut.

Nu känns det skönt att dagen får mot sitt slut och vi ska hoppa i sängen och hoppas på lite sömn. Gustaf är fortfarande besvärad över något men nu är iallafall Ch hemma så jag får lite avlastning.
Imorgon blir det kalas :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0