- Torsdag

Imorgon kommer Wilma hit igen och det är ju sportlov nästa vecka också. Ch har tydligen lovat Wilma att vi ska äta tacos imorgon fick jag höra nu. En av hennes favoriträtter.
På söndag ska vi till mamma, det vart aldrig något förra helgen. Sen har vi inte planerat så mycket mera.
 
Det blir nog ingen flytt till Nynäs ändå. Jag har försökt hitta lösningar men det ser mörkt ut. Det känns jäkligt trist! Jag uppnår inte deras inkomstkrav ensam. Det är ju lite synd, betalar lika mycket för den här lägenheten som jag isåfall skulle gjort för den i nynäs och den är nog betydligt större än den här på 49kvm. Men förhoppningsvist kommer det fler chanser, jag får vänta helt enkelt. Oavsett så är jag tacksam över att jag fick chansen. 
Klart man blir lite besviken.
 
Jag ska försöka lägga Gustaf nu och hoppas på att han sover hela natten idag också, skulle vara så skönt.
 


Postat av: Therese Makkinje

ska du flytta själv?

Svar: Det var tänkt så att vi skulle haft kvar den här lägenheten också pga Ch jobb men vi pratade lite och han sa att han kunde pendla istället, även om han helst hade sluppit det:P Så från början var planen att jag skulle flytta dit själv och Ch försöka bli förflyttad inom jobbet till nynäs. Men det är inte säkert det går igenom nu iaf, pga av andra saker istället.
ebjf.blogg.se

2013-02-22 @ 10:30:08
URL: http://stylebytherese.blogg.se/
Postat av: Angelika - Mamma till William

Vilken mysig bild! :)

2013-02-23 @ 19:12:52
URL: http://mammaangelika.blogspot.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0