- öppet hus

Idag är det öppet hus på Wilmas blivande skola, så jag och Gustaf är på väg till Nynäshamn nu. Vi missade förra tåget precis, så irriterande. Men hinner iallafall hämta henne på dagis i tid om bussarna går som det ska. Ska bli spännande att se skolan, känns så sjukt att hon börjar där om ett halvår.

Jag sålde min älskade vagn igår.. Nu har jag världens ångest och frågar mig själv huuuur kunde jag?? Vi köpte en ny likadan fast en äldre årsmodell att ha så länge. Jag vill nämligen ha en donkey eller en brio go. Trivs inte alls och känner mig verkligen som världens tönt som gnäller över en vagn men den här känns inte som min bara. Så nu ska jag sälja den igen. Jag har beställt nya framhjul och har en extra färg i färgen pertrol, så om nån är intresserad, snälla säg till. En åkpåse följer med också. Det är absolut inget fel på vagnen, som sagt den behöver ett nytt hem för nån som kan älska den :(




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0