- onsdag

Mötet vart framflyttat tills imorgon istället. Då får Gustaf hänga med eftersom Ch jobbar men det ska nog gå bra ändå. Får hoppas att vi kan lösa allt på ett bra sätt.

Gustaf fick testa välling igår men det gick ingen vidare, han skratta mest. Filmade lite och ska se om jag får upp videon här, jag är så oteknisk av mig så behöver hjälp med allt. Jag förstod inte ens hur man skulle stänga av våran dator, då är det illa, haha. Det är tur jag har en här hemma som kan det mesta. Men åter till vällingen, han verkade tycka det var spännande iallafall så vi ska testa lite, han har börjat haja lite mer hur man använder flaskan men han blir snabbt ointresserad och undrar nog mer varför han ska dricka ur den.

Tror det är fler tänder på g också, igår fick han feber och var jätteledsen men idag är det bättre. Vi ska strax börja göra oss iordning för en träff i Globen med gamla jobbarkompisar till mig.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0