- Minnen

Sitter med Wilma och kikar igenom bilder från när hon var mindre, så roligt. Jag minns att jag älskade vagnen, brio race, men samtidigt hatade jag den, det hände något med ena framhjulet så helt plötsligt kunde det åka av men den var så skön att köra. Har redan bestämt mig för att Gustaf ska ha en sån när han blir äldre och man bara behöver vagnen ibland.
Hon var ju så mini men samtidigt har hon alltid varit rätt lång, så på första bilden ser hon knappt ut att få plats, haha.
Jag mätte henne idag igen, 124 centimeter, galet. Tror hon kommer bli en lång tjej. Hon kommer garanterat växa om mig iallafall.
 
Nu ska väntar vi på att Christoffer ska sluta jobba och sen ska jag och Wilma gå och handla middag och något gott till melodifestivalen :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0