- Måndag

Köpte ju som sagt en tangle teezer till Wilmas hår och satan vilken skillnad. Får ut hennes trassel hur lätt som helst och Wilma säger inte ett ljud. Har använt den på mig själv också, mycket skönare. Snacka om att jag måste vara efter som inte visste att det fanns en sån borste. Nu är nästa steg att köpa en plattång till henne, efter att hon plattat håret hos mamma bidrog det också till att det vart lättare att få ut. 
 
Den här dagen har varit en ren skit dag, längtar bara tills den är över. Ingenting har gått som jag vill och dessutom så har det dykt upp massor av saker som bara förvärrar tillvaron helt enkelt.. Men men, inget att tjura över. 
 
Imorgon är det besök på jobbet som gäller, får se vad det ger. Ch tar Gustaf under den tiden så åker jag och hämtar han efter istället, när vi ska iväg och träffa några gamla jobbarkompisar, det bli skoj.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0