- Lördag

Vi har precis ätit middag och nu väntar vi på att melodifestivalen ska börja, får se om det är några bra låtar ikväll. 
Har inte tyckt det varit någon som varit riktigt bra, men jag brukar behöva lyssa på låtarna några gånger innan jag gillar dom. Iförsig tyckte jag gubbarna förra veckan var bra, eller alltså ingen låt som borde vinna hela utan mest på skoj, haha. 
 
Imorgon ska vi till mamma och äta middag, skönt att slippa tänka på sånt ibland ju. Innan ska vi förbi liljeholmsgallerian en snabbis och sen hämta ut ett paket, beställde en tangleteezer borste till Wilmas hår och har höga förväntningar på den, nä men hoppas den funkar bra. 
 
Ska iväg på "möte" med min chef på onsdag, förhoppningsvist kan jag börja jobba lite snart igen. Jag är faktiskt lite sugen på att jobba men ändå är jag så sjukt nervös över hur allt ska gå med Gustaf, det är väll normalt antar jag. Han har ätit "middag" några dagar i rad nu, så det går framåt iallafall. Känner inte för att stressa så mycket heller. Det är ju lite synd att han varken tar flaska eller napp, hade underlättat en del. 
 
Gammal bild på Wilmis.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0