- kärlekens dag

Alla hjärtans dag idag ju, typ världens mest överskattade dag eller? Nä men inget jag direkt firar så där speciellt. Fick iallafall en typ en meters ros, så det var ju gulligt. Själv så gav jag bort godis,choklad och kakor, som jag själv ville smaka, sån är jag, hehe.

Annars har vi inte gjort något speciellt idag, Gustaf har varit på strålande humör och lekt massa själv, rätt skönt ibland så man hinner fixa allt annat som lätt glöms bort.
Jag brukar sätta ner han i sin matstol och ge han massor av leksaker, då kan han sitta och greja med dom ett bra tag. Men man får plocka upp rätt ofta, att kasta ner sakerna på golvet är ju grymt roligt.

Imorgon kommer Wilmis hit igen och på lördag ska vi nog hem till mamma för att fira min bror som fyllde år igår.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0