- if youre to proud too follow rivers, how you ever gonna found the sea?

Vi har hängt med Lina och Hugo i två dagar nu, igår hos dom och idag hos oss. Skönt att ha något att göra om dagarna, det kan vara rätt långtråkigt att bara gå hemma. Nu börjar ju vädret bli lite bättre också, jag är mest glad över att snön är borta och hoppas att det inte kommer mer nu, men sån tur har jag väll inte.

Gustaf fick världens skrattattack igår, det var så roligt. Jag har aldrig varit med om liknande förut. Han var dundertrött men jag ville att han skulle vara vaken en halvtimme till för annars vaknar han mitt i natten och vill gå upp. Så jag "kastade" upp han i luften om och om igen och han skrek av skratt, alltså verkligen garva. Jag börja själv skratta så mycket att jag grät för att det var så kul. Hade ingen möjlighet att filma och jag har försökt göra så igen för att visa, men lyckas såklart inte.

Imorgon är det BVC igen, ska bli roligt att se hur mycket han väger men mindre kul att det är dags för vaccination. Jag hoppas vi slipper febern den här gången.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0