- Fredag

Gustaf sov hela natten, woho. Vaknade runt sex men somna om rätt snabbt igen. Vid nio gick vi upp och vid halv 11 kom Wilma hit, så vi gjorde lite lunch och efter det så somnade Gustaf igen. När han vaknar ska vi gå och handla saker till middagen och sen något gottis till TV-myset ikväll. 
 
Är det någon som vet vart man kan fixa skärmen på iphone billigt? Det behöver inte vara orginaldelar utan det är till Wilmas speltelefon som hon råkat spräcka skärmen på. Jag hittade en sida förut via typ blocket, men det stod inte så mycket information om företaget och man vill ju gärna veta att det är riktigt så man inte blir blåst. 
Hon vill gärna låna min telefon jämt men ibland är hon lite väl klantig så den får några smällar hit och dit och nu börjar jag oroa mig över att den ska krascha, haha.
 


Postat av: Rebecka 21 år - mamma, bonusmamma & bröllopsplaner

vår pojke sov också hela natten! fast john satt uppe fram till 3 för han trodde han skulle vakna "när som helst" haha.

Svar: Haha ja det brukar ju bli så, man tror att dom kommer vakna snart så man kan lika gärna vänta så slipper man vara helt död sen, så får man igen det genom att dom sover hela natten;) och man är trött ändå!
ebjf.blogg.se

2013-02-22 @ 13:41:16
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://ofivemobilservice.se där har jag lämnat in telefonen och de har blivit bra, kostade 150 kronor då, men vet inte om de ändrat priset.

2013-02-23 @ 13:45:15

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0